Corporate identity
Uiteraard is het van groot belang, dat de bedrijfs-website uitstraalt, wie het bedrijf is, wat het bedrijf doet en hoe de visie is. Is het bedrijf hip en trendy? Dan dien je dat ook terug te zien in content, vormgeving en marketing. Is het bedrijf conservatiever ingesteld, of dient de site enkel als business-to-business informatieportaal, dan dient de website dit uit te stralen. Oftewel: wij persen je niet in een keurslijf: de website moet bij het bedrijf passen. Daarin ben jij de belangrijste pion.
Conversie gerichte website
Uiteraard dienen er doelen opgesteld te worden, voordat we de website gaan bouwen. Deze doelen worden uitgedrukt in 'conversie': hoe groter het percentage bezoekers dit conversie-doel behalen, hoe succesvoller je website.
Er zijn talloze verschillende doelen:
- Informatie aanvragen
- Een product kopen
- Inschrijven voor een nieuwsbrief
- Op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen
- Een fysieke afspraak maken
- Meer traffic naar de lokale winkel genereren
- etc.
Online marketing kan bijdragen om deze doelen te verwezenlijken.
Ook geinteresseerd in de moglijkheden voor jouw bedrijf? Wij komen graag langs voor een kennismakingsgesprek.
Afspraak maken