Coca Cola app: Share a Coke
In 2014 lanceerde Coca Cola de 'share a coke'-actie. In winkels lagen gepersonaliseerde Coca Cola flesjes en blikjes. Om deze actie kracht bij te zetten heeft Coca Cola op festivals en evenemeten vending-machines neergezet. Via een app op een vending machine konden gebruikers hun eigen blikje maken. Na het intikken van de naam, controleerde de ontwikkelde software werd gecheckt of deze naam 'geldig' was (zo werden o.a. scheldwoorden eruit gefilterd). Na deze automatische check, printte een thermische printer de label. Een promo-medewerker plakte deze op het blikje en schoof deze weer naar buiten.
Fotoimpressie
Video-commercial Coca Cola
Haagen Web & App de ondersteuning geboden van de in Polen ontwikkelde app. Het eerste jaar dat er met de app werd gedraaid, waren er kleine problemen, welke Haagen Web & App heeft opgelost. Vervolgens zijn alle 40 apps zijn door ons nagekeken. Ook is de hardware gecontroleerd.
Nieuwsgierig naar de app-mogelijkheden voor jouw bedrijf?